پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





پنل پیامکی پیام رسون ویژه هفته وحدت

1402-07-07 23:20:28 4  0  0

هفته وحدت یکی از هفته های مهم در بین ما ایرانیان است که از تاریخ ۱۲ ربیع الاول شروع و تا تاریخ ۱۷ ربیع الاول که میلاد پیامبر اکرم است ادامه دارد .هدف از  برگزاری هفته وحدت نزدیک شدن پیروان مذاهب اسلامی با هدف شناخت یکدیگر بر اساس اصول مسلم و مشترکات اسلامی بیان شده است .هر ساله در هفته وحدت به منظور همبستگی مسلمانان و هم فکری میان عالمانشان کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی برگزار میشود و در آن سعی میشود که سطح آشنایی و آگاهی و تعمیق تفاهیم بین پیروان مذاهب اسلامی و تحکیم رشته های اخوت اسلامی در بین مسلمانان بیشتر شود . 

سامانه پیامکی پیام رسون تمام تلاش خود را میکند تا در مناسبت های مختلف روی پنل پیام کوتاه و نمایندگی پنل پیامک تخفیف های شگفت انگیز قرار دهد تا علاقه مندان به ارسال اس ام اس بتوانند پنل پیامکی مد نظرشان را تهیه کنند و برای کسب و کارشان بتوانند به بهترین روش تبلیغ و کمترین هزینه تبلیغات انجام دهند . 

اگر از تبلیغات اس ام اسی برای کسب و کارتان استفاده میکنید و میخواهید خودتان را به مشتریان یاداوری کنید این بهترین فرصت است که با ارسال متن های ویژه هفته وحدت ، خودتان را به مشتریانتان یاداوری کنید . 

 

 

 

نمونه متن اس ام اس هفته وحدت : 

 

-پیامبران الهی که خود نیز از میان مردم برانگیخته شده اند، با اتّصال و ارتباط با مجاری وحی کوشیده اند تا آدمی را حول یک محور گرد هم آورند تا در پرتو وحدت کلمه، عظمت و اقتدار نظام الهی را به نمایش گذاشته شود و مردم به سعادت حقیقی دست یابند. هفته وحدت دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول مبارک باد.

 

- من، تو، او و تک تک ما نهر‌هایی هستیم دور از هم. در مسیر خود گاهی به سراشیبی یا مانعی برمی‌خوریم و متوقف می‌مانیم و خشک می‌شویم، اما اگر ما به هم بپیوندیم، دریا می‌شویم و دُرهای گران می‌پروریم. میلاد پیامبر صلح و دوستی و هفته وحدت تهنیت باد

 

- وحدت دست برداشتن از حقایق نیست، در مسیر حقیقت است. قرآن تاکید بر وحدت اسلامی دارد اما وحدت محور می‌خواهد و تاکید، بدون آنکه محور و کانال آن مشخص شود، لغو و بیهوده است. قرآن صامت به تنهایی نمی‌تواند محور وحدت باشد بلکه نیاز به امام ناطق است تا بیانگر حقیقت باشد. “مثل اهل بیتی کمثل سفینه النوح” هفته وحدت گرامی باد

 

- گرامی باد هفته ی وحدت، که در آن میثاق ها تحکیم می شود، پیمان ها استوار می گردد، خون ها در هم می جوشد، دست ها و بازوها درکنار هم قرار می گیرد، چهره ها بر یکدیگر لبخند پیروزی و صفا می زند، قشرها همه باهمند، امت، یکپارچه و منسجم است.

 

- میوه آرامش و پیشرفت و امنیت، بر درخت اتحاد می روید. هفته وحدت مبارک باد.

 

- پیامبرصلی الله علیه وآله: الجَماعَةُ رَحمَةٌ و الفُرقَةُ عَذابٌ وحدت مایه رحمت، و تفرقه موجب عذاب است. فرا رسیدن هفته وحدت گرامی باد

 

 

پیام رسون : 

اگر میخواهید از تخفیف شگفت انگیز سامانه پیامکی پیام رسون استفاده کنید کافیست به سایت سامانه پیامکی پیام رسون مراجعه کنید و با ثبت پنل پیامکی یا اپراتورهای مد نظرتان از یک تخفیف 30درصدی بهره مند شوید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 
    
      
    
    
  
    



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 7 مهر 1402برچسب:, توسط smsreson